שאלות ותשובות

שאלות נפוצות אודות כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דף אינטרנט, שבו מרוכזים כל פרטי הקשר, שאתם מעוניינים לחלוק עם לקוחותיכם. פרטי קשר אלה הם אינטראקטיביים, וזה היתרון הגדול של הכרטיס.
בלחיצת כפתור, הלקוחות שלכם יכולים להתקשר אליכם, לשלוח לכם מייל, הודעה בוואטסאפ, SMS או אפילו ליצור קשר באמצעות הפרופיל שלכם ברשתות החברתיות.
וכך, אתם הופכים לנגישים יותר עבור הלקוחות שלכם.

הכרטיס הדיגיטלי יכול להכיל מידע אודות העסק שלכם, המלצות של לקוחות, גלריית תמונות וסרטוני וידאו. למעשה, כל המידע שהלקוחות שלכם צריכים לדעת על העסק, יכול להופיע בכרטיס הביקור.

אפשר להעביר את כרטיס הביקור במגוון דרכים: לשלוח קישור בוואטסאפ, ב-SMS, במייל, ואפילו לשתף ברשתות החברתיות.

הלקוח יוכל להוסיף את פרטי ההתקשרות שלך לרשימת אנשי הקשר שלו באמצעות לחיצה על כפתור “הוספה לרשימת אנשי קשר”, ושמירה של הפרטים ברשימת אנשי הקשר שלו בנייד.

בהחלט כן. יש אפשרות לשמור את כרטיס הביקור במסך הבית בטלפון כאפליקציה. איך?

שמירה באנדרואיד
– כאשר כרטיס הביקור פתוח, לוחצים על שלש הנקודות בצד העליון של המסך (מימין או משמאל – תלוי בשפת המשתמש), והוספה לדף הבית.

שמירה באייפון – כאשר כרטיס הביקור פתוח, בתחתית המסך לוחצים על החץ הפונה למעלה, והוסף למסך הבית.

בהחלט. יוצרים איתנו קשר, ואנחנו מעדכנים את הפרטים הדרושים.

ממש לא. הכרטיס מתעדכן אוטומטית, וללקוח תמיד תהיה גרסה מעודכנת של כרטיס הביקור שלך.

אין הגבלה. תוכל לחלק את כרטיס הביקור שלך, ללא חשש.

שלח לנו הודעה באמצעות טופס יצירת הקשר, אנחנו נשלח לך טופס מילוי פרטים, ולאחר שנקבל ממך את כל המידע הדרוש, נעצב לך כרטיס ביקור. 

בהחלט. שלח לנו את שאלתך באמצעות טופס יצירת הקשר, ונחזור אליך בהקדם עם תשובה.

I HAVE A

QUESTION